Göteborg del 2

2011-03-08 @ 22:07:35
Efter vin..
Dagen efter..han spelade gitarr, jag såg ett foto tillfälle, mina nya brillor på och voilá!
vissa ville fortsätta sova, men hem med tåget skulle de...
vi fikade på Frank's när en del åkt hem
vi tog en tur i parken, vädret var underbart och efterlängtat
Fini var så söt som vanligt
överallt ville alla njuta av det fina vädret. På den skolan vill jag gå.
Finis fina pojkvän mötte upp oss för fika på Berlin, mysigaste caféet!
Det var flera månader sedan jag såg R, det var trevligt.
Tillbaka i Kviberg gjorde vi god laxsås och pasta med vitlöksbröd. Vi var stolta!
Sen åt vi chips + dippa, tittade på School of Rock, blev kära i han gitarristens dans.
Jag var också kär i min Mando-tröja för 50 kr
på måndagen tog vi en ''sista måltid'' på Le Pain Francise
sen var jag tvungen till att äta en till..
sen köpte jag resegodis på 4-Gott som alltid gör mig glad
sen kramade jag denna söta varelse hej då och for hem till Skåneland.
Det var min helg i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0