We had a nice run

2010-09-22 @ 19:48:40
Jag hittade en kategori. Frisör , så hette den.
Jag har inte använt den, konstigt?
Inte så värst eftersom det är något jag lagt ner. Det är inte precis som jag kan några vidare tekniker och har så mycket koll på hårmode(?) nuförtiden.
Så det är byebye för den, men det var en trevlig tid.
Kanske , om jag lyckas, dyker det upp något hårtips men det skulle vara en gång om året och de kan ni hitta var som helst annars.
Herregud, inte trodde jag att jag skulle gå på Lunds Uni och plugga STATSVETENSKAP när jag började i Sjöbo för...vad är det... 3 år sedan?
Nej det var verkligen det sista jag trodde, men så är fallet. Jag trivs hur bra som helst och jag kan inte se mig själv stå i en salong. Nej , jag hade ..how do you say it?.. avlidit av tristess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0