tio i nio

2010-09-16 @ 20:50:02
Imorgon är det fredag.
Hade vi varit här allihop, hade jag bjudit över alla mina vänner på movienight. Vi hade köpt pizza (utom Ev som är gluten) och druckit mängder av cola. Vi hade varit mätta när godiset kom fram, så mätta att vi ångrade att vi ätit pizza.
Det skulle komma att regna men det gjorde inget. Vi hade varit inomhus.
Sen hade vi sett filmer, filmer vi egentligen inte ville se men den enda vi kom överens om.
Vi hade pratat skit hela kvällen , sådär som tjejer brukar göra.
Men nu bor min bästa vän hundra mil (det känns som hundra) härifrån. Det blir inte lika spontat längre.
Bara för detta kommer jag nu ringa E imorgon och tvinga henne på filmkväll.
Well... I guess this is grwoing up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0