Swell

2010-09-12 @ 11:57:21
idag visas Mamma Mia OCH What A Girl Wants på tv. Inte för att någon av dem är mina favoritfilmer men de har båda en gemensam nämnare...COLIN FIRTH! Hur kan man få vara så lucky att de visar två filmer på en dag!
Sen kom jag på att jag har så himla mycket arbeten att gör inför imorgon att jag nu undrar , hur kan man vara så unlucky att de visar TVÅ Colin Firth filmer på samma dag som jag har hur mycket som helst att göra?
Dagens I-lands problem har ni här framför er.
Men jag löser detta åh oroar er inte , jag kommer att lösa detta. Ni ska inte få se mig olyckliga, åh nej never!
Detta innebär att jag för några timmar komma dyka in i min härliga bok: Det vetenskapliga studiet av politik.
Isn't life swell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0