Scala, I love you

2010-09-15 @ 21:54:46
Det kändes konstigt att gå in på Scala. På ett sätt var det precis som jag mindes dett, på ett sätt inte.
När filmen startade var det precis som om man var 7 igen och skulle gå på bio, ah dessa ljuvliga dagar.
Vi hade en jättemysig kväll jag och Evelina, vi var båda exalterade över den fina biografen. Fast Evelina hade givetvis varit där tidigare.
Själv var det ju som jag nämnde för ca 10 år sedan. Helt otroligt. Men fruktansvärt härligt och nostalgiskt.
Tänk att biografen är 100 år gammal, det är inte dåligt.
Filmen var också jättebra, tänkte berätta mer om den en annan gång. Det känns som det börjar bli liiiite väl mycket film.
Men jag kan säga att det är en sådan film som får en att ångra att man inte gick Media istället för frisör. Ack ack ack!
Jag tackar Evelina för en jättefin kväll, även Liza som jag fick en länge efterlängtad fika stund med.
Trots vädret har jag haft en fin dag, varför säger jag trots?
Detta vädret gör ingenting, det är ju hur mysigt som helst!
Skam er som hatar det!!! Nu har ni en ursäkt att ligga inne och se på film och gör allt man gör regniga höstdagar. SKAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0