Onsdag 8 september

2010-09-08 @ 18:04:47
Jag rensar ut min garderob. Det är bannemej på tiden, där är en massa saker man samlar på sig bara för att man inte vågar slänga det , med tanken ''nej gud tänk om det blir modernt igen'' haha inte en chans! Det är och lär förbli en miss alltihop som finns där. Vad tänker man på? Hur lyckas jag få hem en massa tragiska saker?
Där är inte många plagg som faktiskt ser finemang ut. Men nu är det på väg ut och Evelina har lyckligt traskat hem med lite kläder som jag tycker är fina men vet aldrig kommer att använda. Då är det bra när ens kompisar kan göra det.
Tanken är nu att jag ska fortsätta, sen kanske jag ploppar upp mina nya inköp idag. Men först måste jag få lite ordning här då det kommer en dam och ska värdera vårt hus imorgon. Så här ska ske en vårstädning mitt i hösten.
Jag som vill se Persuasion ikväll. Livet är inte en dans på rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0