Lördag

2010-09-11 @ 14:12:34
Min goda väns pojkvän (även han min vän) har precis flyttat in i en underbar etta i Lund och vi bestämde oss för att ha en mini liten inflyttningsfest/födelsedagsfest.
En jättetrevlig kväll som inte kunde slutat på ett bättre sätt. Det började härligt och roligt efter en stunds traskande i regn efter chips med lite musik, snacks och malibu/cola. Var det bara jag som intalade anade lite Vanilla Coke smak? AM I WRONG?!
Efter massa timmar prat om allt mellan himmel & jord beslutade vi oss för att ge oss på nya äventyr, detta äventyr blev en tripp till KB. Där dansades det till långt in på natten/tidig morgon.
Det finns inget bättre än att dansa till gamla godingar med goda vänner. Att trängas bland människor man faktiskt känner man passar in med, uteställen i lilla hemstaden kan slänga er i väggen!
Inte heller är det fel att sitta och prata med trevliga people på vägen hem från Malmö när man är där på gränsen mellan trött och lite för pigg för tiden på dygnet. Tänk om resan mellan lund och Malmö bara var liiite längre.
Jag har aldrig haft en sån trevlig utgång som jag hade denna natt, en kväll jag alltid kommer minnas.
Lördagen kommer att spenderas med lite chips, cola (som alltid efter en natts festande) och en av mina favoritfilmer : The Boat That Rocked.
Så försvinner denna  lördag lite fortare, så är det ju.
Tack mina underbara vänner för natten!
Det finns inget bättre än att trängas i en soffa i en liten etta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0