I ear you

2010-09-08 @ 19:58:52

What do you like my örhänge?

Jag köpte dem i våras i en antikaffär i stan. Föll för dem direkt, örhängena är clip-ons från ja gud vet när ifrån, det är det som är det underbara med dem. 60 kr kostade dem men det var de värda, alltid lika roligt att ha något man vet ingen annan har.

Jag bär sällan örhänge nuförtiden då mina öron bli helt crazy av att ha pluppar i stoppade genom öronen, så detta är ju en perfekt lösning för mig. Det känns lite sådär extra lyxigt på något vis. Tänk om man visste detta tidigare, då hade man aldrig gjort hål i öronen ...kanske.

Visste ni förresten att jag gjort hål i mina öron (på samma place) 5 ggr om ?

Utöver det har jag gjort det på diverse ställen tre gånger. Men har fått plocka ut dem. De i öronsnibbarna har jag dock som sagt gjort om 5 ggr, dvs 3 ggr i det ena örat och 2 i det andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0