Airplanes

2010-09-23 @ 20:07:49
Vi hade seminarium på Uni idag.
Det är riktigt jälva obehaligt. Det finns en miljon saker jag föredrar framför att prata inför folk.
Men tyvärr gick det inte att undvikas. Jag var tvungen att gå dit.
Vilket jag gjorde med den där klumpen i magen och illamåendet.
Men det blev inte så farligt som jag trodde, det är schysta personer i min grupp.
Det är fruktansvärt, och verkligen en fobi. ''Public speaking''. Åh alla de gånger man varit sjuk för att slippa tala inför folk. Inför folk som man egentligen känner.
Det är som om något låser sig.
Men ofta har man fått bita i det sura äpplet, man kan inte gå igenom livet tyst.
MEEEEN jag är inte här för att klaga, jag är här för att berätta.
OCH rekommendera denna fina låt som egentligen inte alls är min typ av musik men det är Hayley Williams ifrån Paramore och hennes röst är ju så fiiin:
B.o.B – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version
Enjoy!
Själv ska jag enjoya Simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0