24 september

2010-09-24 @ 13:23:50

Hur mycket av det jag skriver här är egentligen inte mer än S-K-I-T!!??
Saker som bara ploppar upp i huvudet som jag tänker: WOW det ska jag dela med mig av.
99.9 %

(en utmärkt procentsiffra)
Kanske slinker det in ett litet seriöst meddelande då och då.
SKÄRPNING!
Från och med (du) nu ska vi ta tag i kragen och ge lite bättre blogginlägg.
Vi räknar bort detta.

Tanken var att jag skulle träffa Evelina i stan idag men tråkig som hon är blev hon inkallad på sitt arbete.
Därför sitter jag här nu och tråkar er med inlägg. Inte klokt!
Därför kan jag ju försöka göra något nyttigt som... städa?
Eller kanske gå ner i stan och driva rundor i några timmar. Det låter mycket roligare.
Städa kan man göra när man blir gammal. En mycket bra idé.
  • På söndag vankas det dop för min senaste nästkusin (eller vad ni kallar det längre upp i landet). Jag har massvis med ''nästan''-kusiner men en , EN ENDA kusin. Som dessutom bor i Sthlm. Är inte det lite , tråkig? Självklart ! och vad har jag för nytta av en 4-åring som kommer vara 15 när jag är 30. Nåja han är i alla fall gullig att titta på. I vilket fall är det i alla fall dop på söndag, klänningen är införskaffad. Hoppas det blir rätt till dresscoden. Jag har den ändå för jag kunde inte motstå den när jag var inne på H&M. Den är så fin. Blå och ljuvlig är just vad den är. H&M gör mig aldrig besviken!
Först ska vi dock klara av fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0