16 september

2010-09-16 @ 17:56:57
Att sitta och titta på kameror och objektiv. Herregud vad det vattnas i munnen när man hittar grej efter grej. Tänk om jag äntligen skulle ta allt detta på allvar?
Nej det lär nog bara bli en hobby, inget mer. Tragiskt nog. Jag är för lätt.
Men att sitta här och kolla in objektiv efter objektiv...åh gud.. kom-faktor!
Min lillebror önskar sig en kamera i födelsedagspresent. Ska han bli bättre än mig på DET OCKSÅ?
Jag nickar glatt när mamma säger att han kan låna mina objektiv, INTE EN CHANS!
Jo , så god syster är jag faktiskt så det lär jag och tänka att få ha en liten padwan som springer efter en. Hur coolt hade inte det varit?
Jo det gör jag! Han får bli min lärling så kanske jag tar det på allvar också. Nu har jag ju köpt mig en fin dator som jag kan göra mina bilder 1000 ggr bättre än på lilla lilla Lenovo-grejsemojset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0