14 sep

2010-09-14 @ 15:22:26
Det är regniga dagar man längtar tillbaka till värmen i Turkiet. Även fast jag höll på att avlida av tristess. Att ligga i solen i flera timmar är inte vad jag kallar ett nöje. Jag sträckläste tre böcker under den vecka vi var där. Men att gå i staden och utforska prutningen det var vad jag kallar roligt.
Snart öppnar portalen för vårens ansökningar till Högskolan/Universitetet. Det jag läser nu är ju bara en kurs på 30 hp (ett halvår ca) så jag får får ju välja något nytt till våren. Allt jag vet är att det verkligen inte blir mer statsvetenskap. Tvi!
Lärorikt men tråkigt. Kanske blir det bättre ju längre vi kommer in i det. Har ju bara gått i tre veckor.
Mina planer är att läsa litteratur, som det ser ut nu. Det är ju mitt främsta intresse så varför inte?
Am I boring you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0