12.21

2010-09-15 @ 12:21:39

Vet ni vad det bästa med universitet är? De lediga dagarna, givetvis! Om mindre än en timme öppnar nästa halvårs ansökan är man inte lite vrickad som sitter och väntar? Kanske, men det är så kul.
Detta året tänker jag söka som en galning runt om i världen...landet.
Skit i att boende är ett problem, det löser sig alltid.

Ikväll tänker jag dra med mig Evelina på bio, den kära biografen i stan fyller år. 100 år!!
De visar New York, I Love You och den har jag längtat efter att få se. Dessutom kan jag säga att det var ett tag sedan jag var på Scala biografen. Ca 10 år sedan. Vilket är en skam eftersom det är en jättefin biograf.
Hur mysig som helst.
Dessutom är det alltid lika trevligt med Evelina som följer med på allt, hon är pigg på allt, otrolig människa.

Innan dess ska jag ta en fika med L som jag inte sett på en hel sommar. Det känns lite konstigt eftersom vi tog en fika var vecka ett helt halvår (haha ett helt halvår).
Känner ni också hur det babblas på här nu?
Hur kan jag vara så självkritisk mot alla mina inlägg? Kanske för att jag vet hur ointressanta de är.

Till klockan halv fyra tänker jag fördriva tiden med att kolla resor till LONDON, känns som om jag äntligen är på väg till den älskade staden, som jag aldrig varit i.
Ska också försöka läsa en av novellerna i 'Samtal med en ängel'. Har ni läst den?
Fantastiskt bra bok, som innehåller massvis av noveller från diverse författare. Min favort är ju givetvis....Colin Firth. Känns som om det är lite för mycket av den varan just nu. Jag lovar att lägga av.
För att säga sanningen så gillar jag alla novellerna, jag bara kände att det var ytterst viktigt att han nämndes på ett hörn. Det hade ju inte varit ett inlägg av mig utan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man vara trött och slö när man umgås med julia :D <3

2010-09-15 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0