Tisdag 7 september

2010-10-12 @ 23:39:14
For in till Malmö idag med mamma, det blev en god lunch på Mando och senare lite goda kakor på Stortorget.
Dessutom blev det ju givetvis lite inhandling av kläder eller kanske inte kläder så mycket som strumpbyxor och mössor.
Det blev en fin svart basker och en virkad turkos/grön mössa ifrån H&M, samt ett par röda byxor från SOX. Jag har kommit in i min röd-blåa period nu. En period jag har ca 2 gånger om året då jag beslutar mig för att allt ska gå i rött och blått och vara sådär superflickigt.
Det är konstigt men åh så sant.
Men i vilket fall, vi hade en trevlig dag i Malmö. Trots en massa springande i på Lilla Torg efter ett fik och dumt nog hade jag slängt på mig ett par icke-kullerstens-vänliga-skor.
Dock är jag nu 3 plagg rikare.
Imorgon är det tillbaks till skolan och tillbaka till 'verkligheten, elelr ja verkligheten och verkligheten. Det är en föreläsning på två timmar, 13-15. Så ja kalla det vad ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0