Snart i Rydsgård.

2010-10-21 @ 20:54:33
Då sitter jag på tåget på väg hem IGEN. Har haft kvällsseminarium. Det är rätt så segt när man inte bor i Lund, utan i Ystad. Just nu väntar jag bara på ett litet mail om att jag fått en lya i ''studentstaden.'' Hade varit schyst.
Men i vilket fall gick seminariet helt okej, om man bortser från att mitt ansikte valde att bli tomatrött. När ska man få slippa denna åkomma som alltid dyker upp när man ska prata inför folk?
Kanske en dag när mina blodkärl blir lite mindre ytliga, which is NEVER!
Jag är annars rätt så 'pepprad' inför lördags festligheter, då bjuder min vän Anna på en liten surprise i sitt hus. En rätt intressant upplevelse kan jag lova.
Annars så hoppas jag att mitt choklad är kvar i kylen, annars kommer jag nog bryta ihop. Allt jag vill när jag kommer hem är att lägga mig i sängen och titta på... Wild Target. Lite old man-love. Aldrig fel?
Igår blev det Life of Brian, vilket är en av tidens roligaste filmer. Jag låg dubbelvikt i min säng och skrattade.
Som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0