Onsdag.

2010-10-20 @ 15:45:26
Tjenare.
Nu sitter jag här på tåget igen. Vi får hoppas denna resan får lite lättare än den igår. Då blev tåget rejält försenat pga en massa tågmöten, sedan fastnade jag i min egen stad för att bommarna inte gick ner.
Rätt trist när tågen inte fungerar som de ska.
Idag mötte jag upp med Evelina på förmiddagen för lite snacka och frukost. Tänk att vi äntligen lyckades hitta en dag som matchade våra scheman.
Halv ett åkte jag in till Lund för att ha lite grupparbete. Gick väl helt okej men vi borde haft dem på skype istället. Satt där inne i en halvtimme. Men som sagt vad gör man inte för bra omdöme?
Dock är jag redan fruktansvärt nervös inför morgondagens seminarium. Hela jag är ett enda stort nervvrak. Det är fruktansvärt. Kanske kan doktorn skriva ut lite lugnande till mig?
Tror ni det hjälper?
Jag behöver inte ens tänka på det, jag är nervig ändå. Hur underbart är inte det?
Det enda jag känner för att göra när jag kommer hem är att lägga mig i sängen, titta på Wild Target/Life of Brian och äta Marabous Cookies & Cream. Det är det enda jag vill.
Men uppgiften måste bli klar, det finns inget att göra åt det.
Mitt babbel tar slut här, innan ni tråkar ihjäl er på mig.

Kommentarer
Postat av: Gold

Hej, vad gör du? :)

2010-10-20 @ 16:05:34
URL: http://simongold.blogg.se/
Postat av: Gold

Jag ska plugga inför prov nästa tisdag.

2010-10-20 @ 17:12:37
URL: http://simongold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0