Om

2010-10-25 @ 23:01:49
Kände för ett litet kvällsnöje.
Wow, om man nu bortser ifrån hela bråk-grejen (som gör filmen) är det ju en kul film om vänskap.
Så inser man lite sådär att jag lätt ska tvinga E till att vi ska göra Bride Wars 2.0?
Också får det mig att tänka på en annan vänskap som är fruktansvärt bortglömd känns det nu, en vänskap precis som denna som jag aldrig trodde skulle vara där den är idag. Det är som att se en spegelbild av sitt eget liv och hur den såg ut i....18 år?
Men så händer det saker och man ger upp, och dessutom är det det enda jag ångrar att jag gett upp.
Jag kan inte fatta att jag som barn var en av de lyckligaste människorna på jorden, jag hade det så jävla bra. Sen växte man upp och blev så stolt. För aldrig igen kommer jag finna något så som jag hade det.
Jag har många underbara vänner idag som jag ALDRIG skulle byta ut men just den vänskapen man ser på film, den som i denna. Den hade jag också (okej ni kanske tänker att detta är den töntigaste film att jämför med, men tänk igen!) men den är försvunnen ut i tomma intet.
Regina Spektor – Better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0