I told you I was freaky

2010-10-07 @ 13:38:21
Jag har nu äntligen sett det Simpson-avsnitt med Flight of the Conchords, eller det heter de ju inte precis i avsnittet men STILL!
Vad jag älskar de killarna! Under hela programmet levde jag i någon sorts FotC-eufori, det var helt epic. Ni kan ju bara gissa vad jag planerar att göra resten av dagen. Från och med idag utnämner jag denna dag den 7 oktober till min Flight of the Conchords-dag. En dag fylld av lite (vad är det nu de kallar sig?) ''Formerly New Zealand's fourth most popular guitar-based digi-bongo acapella-rap-funk-comedy folk duo''.
Vi inleder denna dag med lite musik från The Simpsons. Det var fan på tiden de var med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0