Dagens

2010-10-08 @ 11:59:52
Alla min vänner. Hoppas ni har kommer ha en skön fredag. Om bara en halvtimme kommer jag landa nere i ''Centrum'' (och jag skulle bo i stan, hahaha) och möta upp Evelina för lite fredagsshopping. Vilket faktiskt slå måndags-tisdags-onsdag och torsdagsshopping. Låter man inte lite som de där hobberna i Sagan om Ringen nu med alla deras måltider?
Det är väl vad min dag har att bjuda på so far. Vi får se om Evelina kanske kommer hit ikväll för lite mer Mel Brooks filmer. Det har ju blivit lite av en tradition att se Mel Brooks när Evelina är här, vare sig hon gillar dem eller ej!
Jag gillar dem och som den egovän jag är får hon gott sitta och titta på.
Dessutom tror jag nog att det är något fel på min syn eftersom enligt min fader så fungerar min kamera och är inte alls suddig i fokusen. Hm.. ljuger han för mig? Eller är det kanske mitt undermedvetna som vill ha en ny kamera? En 7d hade inte suttit fel.. eller en 1d. För den delen.
Men man kanske ska skaffa en inkomst först och inte bara leva på studiebidrag.
Men jag är faktiskt lite orolig för det här med synen jag har ju alltid haft perfekt syn, jag passar inte i glasögon och linser kommer jag aldrig klara. Dagens i-lands problem, I know!
Men nu får jag mina vänner göra mig färdig så att inte Evelina står där själv om en halvtimme nere i stan. Poor girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0