6 oktober

2010-10-06 @ 12:16:26
Ser ut att bli en kall blåsig dag idag. HÄRLIGT! Minns ni sommaren i år? Jag tror jag gör.
Nej vet ni jag älskar hösten, det är ju den bästa tiden på året, inte ens julafton klår detta.
Idag springer jag ner i stan en runda för att möta upp med en vän jag inte sett på flera månader. Då gör vi vad jag gör bäst, sitta på ett fik och filosofera.
Efter det tänker jag gå hem och titta på någon trevlig film, som typ något med hm.. Colin Firth i. Såg att det kommer en ny skitbra film med honom, måtte han få en Oscar denna gången. Han förtjänar det! ''The Kings Speech'' heter den i vilket fall och av trailern att döma är det en typisk Oscar-film men allt med Firth är ju skitbra, i min mening.
Sen var det egentligen planerat att jag skulle på bio och se Eat, Pray, Love på fredag men pga penga problem tror jag inte det blir så. Lite trist men man kan alltid dra med mamma eller någon, hon gillar ju också min namne (Julia).
Om man kanske skulle ta och göra sig lite fin, just nu sitter jag i pumashorts och en grå XL-tröja. Glammigare än så blir det inte!


Dagens höstlåt:
Daniel Adams-Ray – Dum av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0