10 oktober

2010-10-10 @ 15:36:30
Ja ni igår blev det sushi hemma hos Evelina. Köpt , inte egen gjord. Men det kanske vi borde prova?
Kallt var det ute men vi tog oss igenom kylan bärandes på god mat, vilket gjorde resan ännu längre. Ni vet hur det är. Dessutom tänker jag om det är så kallt nu, gud är jag inte sugen på vad som komma skall i november och december osv.
Men med goda vänner kan det vara vilket väder som helst och kyla ger ju folk bara en ursäkt att sitta in och ha det trevligt istället. Tycker ni inte?
I vilket fall så hade vi en mycket trevlig kväll igår, jag, Evelina och Rebecka. Precis som alltid.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Kunde inte säga det bättre själv, kvällen var toppen. Tack för att jag fick hänga på er! Och klänningen i inlägget ovanför var jättefin! Kjam

2010-10-10 @ 18:49:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0