Nyår

2010-11-19 @ 11:47:25
Dagen efter igår. Nu är man 19 och en dag! Tänk var tiden går fort.

Till frukost har jag läst den nya H&M magazine (finns det en bättre gratistidning, om vi bortser ifrån metron?).
Denna gång har man tryckt in storstäder och hur man festar i diverse städer, trist att inte London var med!
Nyår, är temat för dessa fester.
Därför tänker jag berätta om min och E's plan att fly Skåne över nyår och leka stockholmare (jag mer än E) ett tag.
Ibland är det roligt att testa nya saker, var vår tanke.
Men varför sluta där?

Nu ger jag mig OCH E en utmaning. Dessa städer nämnda i tidningen SKA vi fira nyår på minst en gång innan vi kolar.
Varför fira hemma där du vet hur det ligger till när man kan anamma nya kulturer?
Klarar vi detta... händer väl inte så mycket just eftersom vi har ''satt tofflorna'' och inte kan belönas man fan vad vi mått där på dödsbädden!
So Evelina vad säger du?
Challenge accepted?


ps. efter Stockholm har vi redan ''one down''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0