KB, I <3 U

2010-03-06 @ 18:18:44
Det blev utgång igår , i Malmö! Ett mycket bättre ställe att fira 100-dagars om du frågar mig.
Gud vi dansade hela natten kan vi lugnt påstå och hade en fantastisk trevlig natt trots As läskiga stalker. A är förlovad men hennes grabb hade för åka hem eftersom en kompis inte mådde så bra så A hängde med oss ut själv och killarna slutade inte flockas men där var en som inte gav upp, såå himla roligt! Folk gör roliga/dumma saker när de fått i sig för mycket.
Efter en massa dansade tog vi taxi hem till As grabbs lägenhet i Staffanstorp där vi spenderade natten, 4 st i en 1,20 säng på bredden. Ben gjorde ont och vi var så döda.
Sen blev det bussen hem till Ystad i solsken dagen efter (idag).
Nu sitter jag här i min säng, mor och far drar ut men det är jag alldelles för seg för så det blir film, pizza, godis och B&J.
MYYYS! It's the little things that counts.
Good evening

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Nu har jag en ny punkt i bloggen =)

2010-03-07 @ 16:57:53
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Evelina

såå naajs va de ;)

2010-03-17 @ 08:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0