I'll meet you at Tiffany's

2010-03-02 @ 19:18:29
Åh denna ljuva film! Har spenderat min eftermiddag genom att mysa i sängen med en chai latte och Breakfast at Tiffany's. Min favoritfilm. Den är så himla underbar, jag älskar Audrey Hepburn hon är så klockren och så vacker i denna film. Jag dras helt in i världens och man önskar man var Holly Golightly.
Så mysig.
Detta är min Tiffany's (Holly säger i filmen att hon går till Tiffany's när hon har sina ''Red Days'' /inte vad ni tror/ för där kan inget skada henne). Detta är vad jag gör när jag har mina Red Days (FORTF. INTE VAD NI TROR)
Vad är er tillflykt?



Kommentarer
Postat av: KATARINA GLADUN

det är nog världens mest inrpirerande film. själv vet jag inte vad jag gör riktigt. det blir oftast 500koppar té och en film i sängen :/

2010-03-25 @ 11:42:50
URL: http://kkatt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0