Cougar

2010-03-02 @ 22:16:58

 

Nej nu är det dags att slänga sig i sängen. Ska upp tidigt imorgon och hålla redovisning, så drygt men sånt är livet när man går i skolan. Jag hatar PA!!

Äsch ser klart på Cougar town först, täntke jag.

Imorgon ska jag dessutom gå och se Alice i Underlandet (yay!). Vad jag har längtat efter den filmen, synd bara att det inte blev i 3D men Johnny Depp är ju fortfarande med så jag tror att jag överlever.

Godnatt på er alla <3

Veronica Maggio på Malmöfestivalen, sommaren 2000.
Längtar så till den här sommaren för jag vet att den kommer bli den bästa sommaren någonsin!!

Kommentarer
Postat av: Ida

thanks :)

2010-03-02 @ 23:07:10
URL: http://idows.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hehe :D Idag har jag varit i skolan... det är typ allt, haha . väntar på att pojkvännen ska komma!

Vad gör du själv?:) kram

2010-03-03 @ 14:20:09
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0