Lördag

2010-02-27 @ 16:20:01
Jag täntke egentligen lägga ut vad jag fyndat i Malmö igår men nu har jag ju på mig grejerna så får bli senare idag/imorgon!
Men det var galet inne på Monki i alla fall, så himla billigt.
Dessutom tog jag och J oss utanför det vanliga och där fann vi några fantastiska smultronställen som jag kommer besöka fler gånger.
Det enda trista är att all second hand i Malmö är svindyr (något ställe att rekommendera?)
Ikväll har vi gäster i huset och jag ska nog måla en tavla jag har här hemma. Det är ett foto som jag ska färglägga litegrann. Lägger ut resultatet här sedan.
Nu ska jag fortsätta njuta av dagens inköp: CHAI PULVER!

Kommentarer
Postat av: Helene

JAA, det låter ju bra :D hihi

ähm.. de kostade typ 49 kr styck, så köpte jag 2. men om man vill ha lite mer så får man nog köpa flera, för att 1 påse täcker liksom knappt 1 axel. men men, får se hur det blir. tänkte fixa med det senare idag eller i morgon :)

2010-02-27 @ 17:41:26
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0